RSS

lepaking at my cousins place...

Hah..tak pasal2 today..I end up sleeping at my cousins place...nie semua the virtual tarot stuff la... well..some people actually belief this stuff...

Tadi had dinner at Santai..dapat voucher Beras Pilihan Bernas and it expires today! tu yang terus buat plan lepak makan2 with the cousins, Nadira, Maheran, Munira & Natasha was there..Boboy pun datang nak promote Public Mutual unit trust...dapat je customer...heh...

Anyway...been wanting to shoutout to someone...GOTCHA!! but u dun even know it yet (only 3 org tau..wakakak..kite gelak sesame eh)...but puas hati beb...muaharharhar..

Happy Labour's Day - 1st May 08-

Yeay cuti...hopefully sempat la balik umah to start studying...bestnye lepaking...long time since I've done this with my cousins...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

shazzain said...

Finally Amyrah tau pun dia dah kena!! Nice one myra...Shah & Elaine yg duq tipu u all that time! ahaks