RSS

Story of d day...

I was sms-ing with Mai just now...a dear friend from collage days at UKM, dah kawin & beranak pun...baru abis her 45 days pantang, and she sms-ed me tanya kaba and she said something weird..she said "shaz, masa mai nak kuarkan adam (her baby), mai teringat hang...susahnye nak kuarkan adam, macam mati hidup balik je.."

So of course I was touched that she remembered me of all people and wanted to know the reason why she actually thought of me at that point in time...so this was what she said.."Hoho I pelik jugak, fikir punya fikir rupenya sebab doctor dalam labour room yang sambut baby adam bile marah rupa dia sebijik macam hang"

hahahha....that wasn't something i was expecting!! hampeh tul mai ni...then i replied saying "ceh ingat kat aku sebab rupa marah doctor tu!!"

She replied "he..ok ape, cuba tanya kawan2 kite sapa ingat ko masa derang beranak....mai sorang je" ---> hahah betul jugak!

That's Mai, still the same...hehe...dah lama tak jumpa, well since the time she got married...anyway that was just something funny...thought I'd share it here...

btw, put she said she can't make it for the open house..dia sampaikan salam & said "Ingat jugak dia kat I" :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: